wtorek, 23 września 2014

Szczęście

Hej przed chwilą naprawił mi się komputer i tak jak obiecałam od razu wzięłam się za pisania posta , dzisiejszy temat to "Szczęście" , każdy człowiek potrafi być szczęśliwy , ale czy zawsze tak jest ?, mi jakoś się nie wydaje, chyba nie takiego człowieka co zawsze jest szczęśliwy , bo przecież każdy ma jakiś gorszy dzień. Ale czasami szczęśliwym można być z małych drobnostek jak np. dostać 5 z matematyki , albo tak jak ja cieszyć się z naprawy komputera , są naprawdę różne powody, ale niektórzy są bardzo pozytywnie nastawieni do życia i cieszą się z różnych błahostek, a nie którzy nawet tego nie dostrzegają , bo na przykład taki człowiek który jest pozytywnie nastawiony codziennie wstaje i cieszy się z tego że świeci słońce, albo że jest rosa a nawet z tego że żyje że nic mu się nie stało, ale taki zwykły człowiek który żyje z dnia na dzień nie dostrzeganie takich rzeczy i to jest właśnie przykre.
ja ostatnio mam dużo problemów, dużo rzeczy się dowiaduje które niestety mnie nie uszczęśliwiają , ale w każdej chwili w każdym problemie jest jakaś mała drobnostka szczęścia i ja zawsze staram się tą drobnostkę znaleźć , choć czasami jest ciężko ale zawsze próbuję, nie poddaję się i to jest najważniejsze choćby nie wiadomo jak było ciężko to nigdy nie możesz się poddać, ja wam życzę żebyście zawsze dążyli do swojego celu i żebyście się nie poddawali chciałabym żeby ten post wam uświadomił że są owszem trudne dni i są te leprze ale nigdy, przenigdy nie możecie się poddawać ja się chyba w życiu poddałam 3 razy i tego bardzo, bardzo żałuję bo przez to miałam więcej problemów więc poddawanie się nie pomaga a jeżeli już nie macie sił to porozmawiajcie z kimś dlaczego i co was skłania do tego żeby się poddać. Mam nadzieje że spodobał wam się ten post i zrozumieliście coś, a teraz łapcie kilka zdjęć.
       



i pamiętajcie jeżeli macie jakiś problem porozmawiajcie z kimś o tym nawet możecie zemną proszę tu jest mój:
Facebook-klik
Ask- klik
miłego wieczoru, piszcie w komach o czym ma być kolejny post, i jeszcze raz przepraszam że tak długo nie pisała. :)


 

Brak komentarzy: