sobota, 27 września 2014

Czy prawdziwa przyjaźń istnieje ?

Hej , przepraszam że tak długo nie napisałam nic, ale nie miałam czasu bo musiałam się uczyć...
widziałam że poprzedni post nie przypadł wam do gustu no ale cóż nie każdemu wszystko pasuje, widziałam też  że dużo osób skorzystało z linków które wam podałam i szczerze mówiąc jestem mile zaskoczona bo nie wiedziałam że aż tyle osób czyta mojego bloga, no ale okej teraz przechodzimy do tematu "Czy prawdziwa przyjaźń istnieje ? ". Dużo razy zadawałam sobie to pytanie , i dalej nie mam odpowiedzi , więc dzisiaj napiszę co o tym myślę , moim zdaniem prawdziwa przyjaźń istnieje, ale trzeba jej szukać, ja miałam dwie przyjaciółki z którymi się pokłóciłam i tak skończyła się nasza przyjaźń, ale zanim to się stało to traktowałyśmy się wszystkie jak siostry i wtedy ufałam im bezgranicznie były one dwiema prawie  najważniejszymi osobami w moim życiu spędzałam z nimi prawie 24h na dobę , ale niestety to się skończyło przez jedną kłótnię , kiedyś jedna z nich na andrzejki dała mi jeden prezent który mam do dzisiaj to był wiersz o przyjaźni ułożony przez nią " Czym jest przyjaźń ? Wiedzieć chcę, by móc wyrazić czym darzę cię. Być dla kogoś kimś wyjątkowym, służyć ciepłym słowem o każdej porze dnia i nocy. Mieć kogoś z kim można śmiać się i płakać, kto zawszę poda ci rękę. To jest przyjaźń na dobre i na złe, nawet miłość temu nie równa się...". To jest piękny wiersz który bardzo dużo dla mnie znaczy.
teraz się pogodziłyśmy i jesteśmy przyjaciółkami ale nie takimi jak wcześniej, dużo rzeczy się zmieniło i żałuję tego, przyjaźń to coś wspaniałego i nie życzę wam żebyście straciły/li swoich przyjaciół bo to jest okropny ból stracić osobę którą traktujesz jak siostrę. Wniosek z tego taki że prawdziwej przyjaźni trzeba długo szukać i zanim znajdziecie swoją przyjaciółkę do końca życia , to zapewne będziecie miały/li dużo płaczów i smutków ale życzę wam żebyście jak najszybciej znaleźli swoją/ego przyjaciółkę/ela , na dzisiaj to wszytko miłego weekendu i komentujcie jak wam się podobał ten post mam nadzieję że wam przypadł do gustu. Miłego dnia . :)

Brak komentarzy: