poniedziałek, 16 czerwca 2014

O mnie

.hej jestem Kesja , mam 13 lat i chodzę do 6 klasy. założyłam tego bloga bo każdy mi mówi że powinna założyć bloga niektórzy mówią że o modzie , inni mówią że o moich problemach a jeszcze inni o tym jak radzić sobie  w życiu, więc wpadłam na pomysł że wszystko połączę razem .
                                                      Krótki opis mnie
. lubię tańczyć , jeździć  konno , malować , jeździć na rolkach i spędzać czas z przyjaciółmi
. moje ulubione przedmioty to przyroda i historia
. przedmioty których nie lubię to matematyka , polski i w-f
. moje przyjaciółki to Natalia  i Wiktoria
                                                        Mój charakter
Jestem miła , wrażliwa , uśmiechnięta ,zabawna , ale jak ktoś mnie wkurzy to potrafię być wredna i złośliwa . Nie lubię fałszywych osób a tym bardziej fałszywych przyjaciół. Zawsze  jak mi na czymś zależy to dążę do tego . Zawsze stawiam na swoim
                                                          Mój styl
Jest dziewczęcy , ale i na luzie , czasami nosze bluzki w ciemnych kolorach ,zazwyczaj noszę różowe ,żółte i niebieskie. Lubię wszystkie buty ale najbardziej lubię szpilki , lubię się malować nawet czasem maluję się do szkoły i dostaje uwagi na temat tego jak wyglądam najczęściej od pani dyrektor ale mnie to nie obchodzi bo staram się być sobą .
 .Selena Gomez                                                      Moi ulubieni piosenkarze  i zespoły
                  
Cher Lioyd
                    
Justyna Steczkowska
                                     
little mix
                
miley cyrus
                    
Sylwia Grzeszczak

Brak komentarzy: