piątek, 20 czerwca 2014

100 Cytatów

Dzisiaj chce napisać 100 cytatów , ponieważ jest mi trochę smutno , a trochę wesoło to te cytaty będą pomieszane . Mam nadzieje ze te cytaty wam pomogą w problemach , albo coś zrozumieć, uświadomić. Mi pomogły .
1.Smutna dziewczyna na ziemi siedziała, tylko muzyka jej płacz zagłuszała , jeszcze przed chwilą uśmiech uroczy , a teraz zaciśnięte usta i zamknięte oczy , znak życia tylko łzy dają , które płyną po jej policzkach i nie przestają.
2.Są takie osoby w moim życiu, które mogą czytać moje smsy, budzić mnie o 4 rano i zdrabniać moje imię.
3.To jakaś moja wada. Nigdy nie robię tego co powinnam. Niue tęsknie za tymi , którzy są tego warci. Walczę o tych , co mnie nie potrzebują. Ignoruje tych , którzy najbardziej zasługują na moje towarzystwo.
4.Bo nie wykorzystane szanse bolą znacznie bardziej niż popełnionę błędy .
5.Uważaj kogo nazywasz swoim przyjacielem.
6.Może nie płaczę , ale to boli.......
 może nic nie mówię , ale czuje......
może nie pokazuje , ale mi zależy.....
7.Chociaż raz gdy powiem " jest dobrze " popatrz mi w oczy , przytul i powiedz "wiem że nie jest"
8.Nigdy nie zapominaj co mówią ci po pijaku , bo słowa pijanych to myśli trzeźwych.
9.Świadomość że, gdzieś ktoś istnieje, kto ciebie rozumie mimo odległości lub niewypowiedzianych myśli , przemienia tę ziemię w kwitnący ogród .
10.Wieczorem nie mogę zasnąć .........
 rano nie mogę wstać .........
11.Moje życie , moje błędy , moje wybory , moje nauczki , nie twój interes
12.Nie bój się porażki. Nie możesz zawsze wygrywać , ale nie bój się podejmować decyzji.
13.Nie przejmuj się jeśli usłyszysz o sobie nieprawdziwe plotki , bo plotki wymyślają ludzie których zżera zazdrość.
14.Otaczaj się ludźmi , którzy wywołują uśmiech na twojej twarzy. Nie przejmuj się porażkami , ponieważ upadki są częścią życia, a podnoszenie się to w istocie samo życie. Żucie to dar, a ty sam musisz zdecydować czy chcesz być szczęśliwy czy wolisz przejmować się każdym potknięciem.
15.To smutne , kiedy osoby , które dają ci najlepsze wspomnienia , stają się jednym z nich.
16.Nie których bardzo boli fakt , że sobie radzę.
17.Zabawne jak jedna chwila mienia wszystko.
18.Przeszłości nie można zmienić , zapomnieć czy usunąć. Można ją jedynie zaakceptować.
19.Naiwność zawsze kosztuje najwięcej.
20.Są chwile. kiedy nie wiemy jak ułożyć myśli żeby nie bolało.
21.A najbardziej boli wtedy, gdy przyjaciel staje się wrogiem.
22.Jak to jest? kiedyś za niektórymi wskoczyłabym w ogień. Dziś dolałabym benzyny.
23.Na ile ludziach trzeba się zawieść, żeby zrozumieć że nie warto się nimi przejmować.
24.Nawet gdy wszyscy w ciebie zwątpili , pokaz im ze się mylili .
25.Nie czuj przykrości z powody , kogoś kto cię odrzucił, to jemu powinno być przykro , bo stracił kogoś na kogo mógł liczyć w każdej chwili.
26.Mówię, co myślę.......robię, co chce......i nie zmienię się ...... bo ktoś "od tak" sobie chce .
27.W życiu nie chodzi oto, by mieć wszystko, lecz oto by cieszyć się ze wszystkiego , co się ma .
28.Nie staraj się ratować czegoś co cię niszczy.
29.Nadszedł czas , by uporządkować swoje życie, wyrzucić nie potrzebnych ludzi i iść do przodu.
30.Najbardziej przereklamowane słowa jakie znam "przepraszam zmienię się".
31.Ja jestem jedną z tych, która przywiązuje się do każdego miłego słowa. Tą, która zawsze wszystko wyolbrzymia. Zależy mi na innych o wiele bardziej, niż ja kiedykolwiek znaczyłam cos dla nich. Robię sobie nadzieje, a potem płaczę. Staram się tylko, żeby nikt nie zauważył tego, e jestem smutna. Często się śmieję, bo to kocham. Taka już jestem. Cholernie wrażliwa i wesoła.
32.Nie ma przypadków- są tylko piękne lub przykre chwile .
33.Problem z przeszłością polega na tym, że zawsze jest ona częścią teraźniejszości. Nie można tak po prostu wymazać niektórych spraw z pamięci i zapomnieć o nich, jak gdyby nie miały już żadnego znaczenia.
34.Potrafie zaufać wszystkim ludziom, ale każdemu tylko raz.
35.Uśmiech nie zawsze oznacza, że ktoś jest szczęśliwy, czasami po prostu oznacza że ktoś jest silny.
36.To, co robię nie musi mieć sensu dla nikogo po za mną. Na tym polega piękno szaleństwa.
37.Życie jest zbyt krótkie, by udawać kogoś kim się nie jest.
38.Nie przyjaźnij się z kimś kto oczernia twoich przyjaciół, nie jest tego wart.
39.Szczerość boli, ale przynajmniej wiesz na czym stoisz .
40.Zrezygnować z marzeń ze strachu przed porażką, to jak popełnić samobójstwo ze strachu przed śmiercią.
41.                                                3 zasady życiowe
                                                   1.Ucz się na błędach
                                        2. Nie przejmuj się tym co mówią o tobie inni
                                            3.Bądz szczęśliwym człowiekiem
42.Szukałam pod łóżkiem, w szufladzie i kuchni, ale nigdzie nie mogę znaleźć chęci do życia.
43.Łza to 1% wody i 99% uczuć.
44.Chciałabym żeby chociaż raz ktoś bał się, ze może mnie stracić.
45.Zawsze mam super rozwiązanie, po fakcie.
46.Za słowem "nie ważne" kryją się rzeczy najważniejsze.
47.Grunt to nie dać po sobie poznać że rozwala nas od środka.
48.Nie, nie jestem bez serca. Tylko życie nauczyło mnie, że nie warto używać go zbyt często.
49.Nie jestem ładna, mądra, śliczna i super lubiana, ale jestem sobą w tym całym fałszywym świecie.
50.Ci którzy skrywają w sobie najwięcej emocji zawsze są uśmiechnięci.
51.Olej to czego wymagają od ciebie inni. Idź własną ścieżką tworząc własne reguły.
52.Są słowa, które trudno wypowiedzieć, są chwile, które ciężko zapomnieć, są noce, które przepłaczesz, są bajki, w które wierzysz, ale niema takiej minuty, która wróci.
53.Twoja skóra to nie papier, nie tnij jej. Twoja twarz to nie maska, nie zakrywaj jej. Twoje zycie to nie film, nie kończ go.
54.Często w nocy płaczą ludzie, którym uśmiech na twarzy nie znika w dzień .
55.Lepiej udawać szczęśliwego, niż tłumaczyć każdemu co mi jest.
56.Nie, nie jestem ideałem, nie próbuje nim być, ale nikt nie będzie mi mówił jak i gdzie mam iść.
57.Wiem ile można zepsuć w ułamku sekundy.
58.Każdy dąży do szczęścia. Nikt nie chce odczuwać bólu. Ale niema tęczy, bez odrobiny deszczu.
59.W chwilach kiedy człowiek potrzebuje obecności drugiej osoby zazwyczaj zostaje sam.
60.Kiedy osoba z depresją ma lepszy dzień, to nie znaczy że jest z nią lepiej. Jej dzień jest nadal szary tylko bez deszczu.
61.Nigdy nie poczujesz co to prawdziwe szczęście, będąc stale niezadowolonym z dzisiaj, zatroskanym o jutro i rozżalonym decyzjami podjętymi wczoraj.
62.Myślę, że niema gorszego bólu niż świadomość, że to, co było, nigdy już nie wróci. Że osoby, z którymi byliśmy blisko i nadal są ważni, traktują nas całkowicie obojętnie.
63.Jeśli ktoś jest dla ciebie ważny na zawsze taki pozostanie. Nie ważne ile bólu ci zadał.
64.W strugach deszczu rozpływam się, usta drżą i czuje lęk, po mojej twarzy wolno tak toczy się kolejna łza.
65.Czy wiesz że: pierwsza łza z prawego oka=płacz radości, a pierwsza łza z lewego oka= płacz bólu.
66.Warto mieć nadzieje, ona umiera ostatnia.
67.Na twarzy uśmiech, a dusza wciąż płacze.
68.Spójrz na nie: nie chce mi się żyć.....kiedyś miałam wszystko teraz nie mam nic....
69.Nigdy nie wmawiaj sobie, że nie dasz rady, bo wiara w siebie to połowa sukcesu.
70.Cicho płaczę gdy nie widzi nikt. Oczy gasną, uśmiech dawno znikł.
71.Oszuka czas, ucieknę od tych wszystkich smutnych spraw.
72.Co to jest smutek? to uczucie, zabytek, Co to jest złość? to emocja, której mamy dość, Co to jest nienawiść? to związek który trudno spławić, Co to jest żal? to coś odchodzącego w dal, Co to jest nadzieja? to złudne marzenia. Tak więc to wszystko tworzy wspólną całość.
73.Jak się czujesz? nie wiem jak się czuje :):
74.Niema jej tu, choć myślisz że wróci. Nowonarodzony strach nienawiść budzi.
75.Panie podaj mu dłoń to on potrzebuje wsparcia.
76.Nie ważne, chwyciłeś cierpienie goniąc za szczęściem. Tylko do siebie możesz mieć pretensje. Twój wybór , twój ból, ponosisz konsekwencje . Teraz stoisz po środku niczego sam. Brak ci nadziei nie masz kluczy do szczęścia bram.
77.Ona myśli że nie mówisz jej prawdy, ona nie potrafi wierzyć w to, że mimo nie może zaprzeczyć.....
78.Popełiłes zbyt wiele błędów. Ona miała zbyt wiele argumentów. Strach przed utratą kogoś, szczerą miłość rodzi. Kochaj ją gdy jest przy tobie i gdy odchodzi.
79."Szanuj wspomnienia, nigdy nie wystawiaj ich na próbę, bo tylko one nie odchodzą tak jak ludzie".
80."Szczęście jest jak motyl, kiedy usiłujesz je złapać , zawsze wymyka ci się z rąk. Ale jeśli cichutko usiądziesz, to może samo do ciebie przyleci"....
81."Czasami jest tak źle, że można albo się śmiać, albo szaleć.
82.Przyjaźń to nie słowo ani relacja. To cicha obietnica, która mówi: byłam , jestem i będę przy tobie w każdej chwili, w której będziesz mnie potrzebować.
83.W życiu nie zawsze jest tak jak ty chcesz, ale musisz iść do przodu, nie ma że boli to jest życie nie bajka.
84.Wszyscy cię kiedyś skrzywdzą, ty musisz tylko odróżnić dla których warto cierpieć .
85.Zawsze trzeba wiedzieć, kiedy kończy się jakiś etap w życiu. Jeśli uparcie chcemy w nim trwać dłużej niż to konieczne, tracimy radość i sens tego, co przed nami.
86.Uśmiech nie zawsze wyraża radość czasami ukrywa największy ból.
87.Nie warto się poddawać nawet wtedy, kiedy już nie widać cienia szansy. Samo to że próbowaliśmy sprawia, że jesteśmy zwycięzcami.
88."Ból fizyczny lepszy od psychicznego, boli serce, dusza wnętrze. Każdy, kto mówi "ogarnij się, bądź silna", nigdy nie zrozumie, co czujemy. Nigdy , nie można z dnia na dzień przestać być słabym, cieszyć się życiem.
89.Czasami mam ochotę iść, nie patrzeć za siebie , nie czuć nic i nic nie wiedzieć....Niestety tak się nie da.
90.To znów powraca, ciągłe myśli o tym, płacz po nocach, smutne piosenki, chcę to zmienić, ale boje się rozczarowania.
91.....Że ważne są tylko te dni których jeszcze nie znamy , ważnych jest kilka tych chwil tych na które czekamy.......
92.Latam w obłokach i nikt mnie nie zatrzymuje.....to moje marzenia to dzięki nim się nie załamuje.
93.Mam to gdzieś , mam gdzieś to co myślisz.
94.Nie którzy ludzie nie rozumieją że słowami można bardziej zranić niż czynem.
95.Płacz to nie oznaka słabości, tylko oznacza że ci na czymś  cholernie zależy.
96.Słowo nie strzała, a może głębiej zranić.
97.Nic nie jest mało znaczące, jeśli zostało dokonane z miłości.
98.Twoje drogi stawiasz na drodze, ale serce twoje powinno bić dla całego świata.
99.Szczyty się zdobywa wspinając się krok za krokiem i nie zatrzymując się nigdy.
100.Jak to jest możliwe, że tak trudno kochać jeżeli potem wydaje się niemożliwym życie bez miłości.
dobra macie 100 cytatów mam nadzieje że i wam pomogą jeśli macie swoje piszcie w komentarzach.
                                

1 komentarz:

blogger pisze...

Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.