wtorek, 24 czerwca 2014

40 Rzeczy o mnie

  
Hej dzisiaj poznacie lepiej mnie o lubię a czego nie i tym podobne . Mam nadzieje że tym postem zachęcę   również was do zrobienia takiego posta.
1.Mam na imię Kesja.
2.Moje drugie imię to Karolina.
3.Moje przezwisko to Kenia.
4.Mam szare oczy.
5.Mój kolor włosów to brązowy, ale mam pasemka.
6.Uwielbiam wszystkie owoce.
                            
7.Moje ulubione kwiaty to róże.
8.Mam wiele ulubionych kolorów: różowy, niebieski, czarny, biały i fioletowy.
9.Uwielbiam długie kolczyki.
                                    
10.Nienawidzę owadów i robaków.
11.Moją ulubioną porą roku jest wiosna.
12.Uwielbiam cukiernictwo.
                        
13.Nie lubię czytać książek.
14.Uwielbiam plastykę.
15.Jestem dobra w pływaniu.
                        
16.Moja ulubiona piosenka to pink facking perfect
17.Moi ulubieni piosenkarze i zespoły: Selena Gomez , Miley Cyrus, Cher Lioyd, Justyna Steczkowska, Little mix , Sylwia Grzeszczak i P!nk.
18.Uwielbiam robić zdjęcia.
                       
19.Lubię się malować.
20.Mam psa.
21.Kocham nosić sukienki.
                  
22.Lubię każde buty , ale najbardziej szpilki.
23.W przyszłości chcę zostać albo cukiernikiem, albo tancerzem.
24.Kocham jeździć konno.
                    
25.Lubię oglądać komedie.
26.Mój ulubiony film to wild child.
27.Kocham robić zakupy.
                   
28.Lubię jeździć na rolkach i na rowerze.
29.Prawie cały czas spędzam czas na dworze.
30.Kocham spędzać czas z przyjaciółmi.
         
31.Moim ulubionym napojem jest cola.
32.Ulubionym daniem jest spaghetti.
33.Lubię czerwone szminki.
                    
34.Prawie cały czas jestem szczęśliwa i uśmiechnięta.
35.Mam 4 ulubionych nauczycieli.
36.Kocham gimnastykę.
      
37.Chciałabym kiedyś pojechać do Francji.
38.Moją ulubiona stolicą jest Paryż
39.Jak będę dorosła chcę zamieszkać w Pieninach.
                 
40.Kocham pisać o sobie.
Myślę że poznaliście mnie trochę bardziej dzięki temu postowi , mam nadzieje że w ten sposób jakoś zbliżyliśmy się , i będziecie mnie odwiedzać. Miłego popołudnia.

Brak komentarzy: