sobota, 16 maja 2015

Trema

                                                                          Hej
Na początku chciałabym Was bardzo przeprosić za tak długą moją nieobecność. Przede wszystkim wynikała ona z tego, że nie miałam czasu, bo miałam bardzo dużo rzeczy na głowie, jak np. ćwiczenie układów, czy nauka, ( a miałam jej bardzo dużo ).
Dzisiaj chciałam zrobić post o tremie, pewnie każdy z Was miał już kiedyś tremę, np. przed występem w szkole, czy gdzieś na konkursie, gdzie jest dużo ludzi. Ja dzisiaj miałam festyn w szkole i ja razem z moją klasą tańczyliśmy na nim, czy miałam tremę ? Tak miałam, ale małą, ponieważ ja jestem przyzwyczajona do występowania przed dużą publicznością, ale niektóre osoby z mojej klasy bardzo się stresowały, bo dla niektórych, to był pierwszy występ przed tak dużą publicznością. Dlatego dzisiaj postanowiłam zrobić post o tym jak sobie radzić z tremą, przed występem.




1. Przypomnij sobie najmilszą rzecz, która Cię spotkała i pomyśl, że ta będzie kolejna.
2. Powtórz sobie wszystko jeszcze parę razy i zrób tak samo przed publicznością.
3. Dobrze, by było, gdyby najbliższe Ci osoby były przy tobie.
4. Jeżeli jesteś już na scenie i nie chcesz się patrzeć na wszystkich, to patrz tylko na osoby, które znasz.
5. Mów sobie, że będzie dobrze ( to zawsze pomaga )
Jeżeli chodzi o mnie, to ja jak mam tremę, to stosuje tych metod i jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. Jeżeli chcecie wiedzieć jak mi i mojej klasie wyszedł taniec na festynie, to świetnie zatańczyliśmy. Nasz układ był po części związany z muzyką ludową, a po części muzyką z lat 80. Nasza muzyka, to był kankan i Michael Jackson- Thriller  ( mieliśmy składankę ), uważam, że naprawdę świetnie zatańczyła moja klasa ( może ja nie do końca ).

Na dzisiaj to tyle, widzimy się w następnym poście ♥

Brak komentarzy: