sobota, 17 października 2015

Rysunki

                                                                        Hej ♥
Co tam u Was ? Postanowiłam, że dzisiaj nie będzie postu takiego typowo życiowego, ponieważ mam strasznego doła i raczej dzisiaj gdybym miała pisać coś o życiu, to byłoby to strasznie pesymistyczne i negatywne, a nie o to mi chodzi na tym blogu.
Dzisiaj, chciałabym Wam opowiedzieć trochę o mojej  pasji, a jest nią rysowanie. Trochę opiszę jak to się zaczęło, ale przede wszystkim post będzie się składał z moich rysunków.

                       

Rysować lubiłam od dziecka, ale dopiero jak miała 12 lat, to te rysunki wyglądały w miarę normalnie. Dzisiaj nie rysuje jakoś specjalnie pięknie, ale przyznam, że lubię to robić i to mnie uspokaja.

                       

Ja jestem samoukiem, nigdy nie chodziłam na żadne kółka plastyczne czy coś w tym stylu. Zawsze próbowałam sama się uczyć i wychodziło mi to. Moim zadaniem najtrudniej się rysuje ludzi i martwą naturę. Ja najbardziej lubię rysować kwiaty i zwierzęta, to mi wychodzi najlepiej ( przynajmniej tak mi się wydaje. )

                       

Razem z moją koleżanką Martą często rysujemy różne rzeczy, a potem to wrzucamy na naszą stronkę ---> klik Marta lubi bardziej szkice i czarno-białe obrazki, a Ja stawiam na kolor. Prawie wszystkie Moje obrazki są kolorowe.
Myślę, że tyle Wam wystarczy, jeżeli chodzi o opis mojej pasji, teraz Wy ją oceńcie.




 




 


 


 





 
 
 
 

 

 






Mam nadzieje, że podobają Wam się Moje rysunki, wybierzcie, który waszym zdaniem jest najlepszy. Do zobaczenia w następnym poście, a tu jeszcze macie mój Fanpage. klik

Brak komentarzy: